luni, 21 iulie 2014

Piatra Craiului - creasta nordica

Traseu: sat Magura - cheile Zarnestiului - cabana Curmatura - Vf Ascutit - creasta nordica spre Padina Popii - Vf Turnu - coborare la Curmatura - Magura
Timp total: 10 ore
Nivel: foarte greu la coborare, periculoasa de la Vf Turnu, pe stanci, foarte abrupt.

Indicator la Cabana Curmatura
A fost prima tura in Piatra Craiului. Eram foarte curios sa vad frumusetile despre care am auzit ca sunt in Crai. Nu am vazut prea multe, pentru ca vremea nu prea a tinut cu noi, ne-a plouat marunt pana la Curmatura, apoi am intrat in ceata pe creasta.

Urcare de la Curmatura spre Vf Ascutit


Urcare de la Curmatura spre Vf Ascutit

Creasta nordica Vf Ascutit - Vf Turnu

Desi nu am putut vedea toata privelistea, totusi ceata a fost buna la ceva, sus pe creasta: nu vedeam toata prapastia de o parte si de alta. Cum mie mi-e cam frica de inaltime, asta cred ca m-a ajutat.


Orasul Zarnesti la poalele Craiului






Coborarea de la Vf Turnu este destul de periculoasa, foarte abrupta






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu