luni, 6 august 2012

Malaiesti - Brana Caprelor - Omu


Am profitat de o zi senina de vara si ne-am pus in gand sa urcam pe traseul Malaiesti - Brana Caprelor - Busteni - Omu.
La 7 jumate am plecat pe traseu de la Gura Diham. Am mers pe traseul Cabana Diham - Glajerie - Cabana Malaiesti.
Cabana Diham
Desi indicatorul de la Cab Diham arata 2 ore 45' pana la Malaiesti, noi am facut 1 ora 50'. La Malaiesti am mancat o omleta buna care se incadra perfect in peisajul vaii Malaiesti. 
La Cabana Malaiesti
Cabana Malaiesti
Omleta de la Malaiesti
Locul de cazare e 30 lei /noapte la Malaiesti
 Dupa omleta, am plecat pe Valea Malaiesti, apoi am inceput urcusul spre Brana Caprelor. 

Urcusul din Valea Malaiesti spre Brana Caprelor



Pe Brana Caprelor
 

Se vad Hornurile Malaiesti si si mai incolo Valea Tiganesti
Caprele



Brana se termina in acest punct unde se intalneste cu traseul spre Bucsoiu

Pe Varful Bucsoiu
Dupa ce am terminat brana, am intrat in drumul spre Bucsoiu venind de la Prepeleac. Am urcat pe Bucsoiu, unde am dat gata cate o ciocolata, apoi am mers la Omu, si de acolo in jos pe Valea Cerbului pana la Gura Diham. Tura a durat in total 10 ore jumate.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu